Solig söndag

Idag började jag dagen mer en lång frukost framför Nyhetsmorgon! Man måste ju uppdatera sig i nyhetsvärlden lite då och då, för här blir det lätt att man lever i sin egna lilla bubbla där veckans nyhetshändelse är att den som lagade kättfärsbiffar i köket längst bort inte städat efter sig. Efter frullen försökte jag stryka en nyinköpt tröja vilket visade sig vara fullkomligt omöjligt! Och jag har för övrigt fått rykte om mig (förutom att jag är en inredningsnörd) att ha en viss kärlek till kläder och att jag, förutom fulla garderober här på skolan, också har en hel vägg med garderober och en liten walk-in fulla med ikläder borta i Växjö...ja jag undrar var i från mina vänner fått den konstiga tanken ifrån...höhö ;P Nu sitter jag på en solig bänk i hamnen, fick för mig att ta en promme i fina vädret. När jag kommit tillbax till skolan ska det övas sångensemble med min sångarkollega :)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0