Sjukt bra dag!


Goomorron!

Igår var en bra dag, övade en massa på mina sångläxor,pianoläxor, gehörsläxor och körläxor. Började redan efter frukost så jag fick mycket gjort, gött! Vi hade även haft lektion i dirigering, himla kul men så svåårt! Men det känns bra att jag hållt på lite med det innan :) Efter middagen gjorde jag och Viktor färdigt de teoriläxor vi fick idag, skönt att ha klart det redan samma dag! På kvällen gick jag, Viktor och Mathilda på promenad i hamnen, himla fin stad vi bor i! Nu har jag precis varit ute på en morgonpromenad och ska snart gå och äta frulle. Hoppas denna dagen bli lika bra som igår :)

Elin

P.s. Det verkar vara nått fel så det går inte att ladda upp bilder, så det får bli ett bildfritt inlägg idag. D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0