Nytt läge!

I söndags flyttade jag in på Oskarshamns folkhögskola! Det kändes såklart lite lustigt första kvällen när man inte kände någon och att bo på ett nytt ställe. Eller ja, det känns fortfarande lite lustigt fast inte så jobbigt som det var första dagen. Nu börjar vi elever lära känna varandra mer och mer och igår hade vi lite filmkväll i tv rummet. Idag har vi haft info och en lite genomgång om övningsrutiner, så man inte övar 8 timmar i sträck på sitt instrument nu bara för att man har den tiden, utan att man börjar lungt. Efter lunchen var vi tre stycken som gick till skolans gym och tränade en stund och nu sitter jag här och har precis duschat. Efter middagen tänkte några av oss baka lite för umgängets skull, och sen blir det nog lite filmtittande ikväll också. Jag trivs bra i mitt rum som faktiskt är ganska stort! När jag kom hit hade jag med mig en matta, gardiner, ljus, lampa och någon fin kudde. Men jag tänkte ta hit lite mer saker att fylla väggarna med, och lite fotografier på nära och kära. Här är en bild på mitt fina fönster!

/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0