SATURDAY

Min lilla valp <3

Min lilla valp<3


Idag har det repats med projektarbetet och efter det gick jag och pojkvännen en runda i soliga staden och sedan hem. Jag provade min balklänning som jag fick hem igår. Jättefin blev den!! Måste dock sys in lite här och där men det blir säkert bra. Nu sitter jag och letar fina balfrisyrer, jösses vad svårt det finns ju så mycket snyggt. Mormor och Morfar är här och vi ska grilla ikväll har jag hört. Myysigt :) Känner mig lite nere faktist, besviken på saker som händer och saker som inte händer. Det känns så hopplöst när man vet att det man själv känner inte förstås riktigt eftersom den andra personen aldrig kommer ha uppleva den känslan själv. Så säg mig, vad gör man? Nu ska jag gå en promenad med älskade hunden och sedan äta grillat med ett glas rosé. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0