HEJHEJHEJHEJJ


HEJ! Ja detta är skandal. Jag har varit hemma från Gran Canaria i meer än en vecka och har inte skrivit en endaste rad. Jag har helt enkelt inte haft tid, har inte nu heller för den delen. Men nu hade jag datorn igång för att göra ett skolarbete, det är inte så ofta jag orkar eller hinner starta upp datorn och sitta här för nöjes skull. Ni vet allt med projektarbete, prov, inlämningar, och sökningar till folkhögskolor som jag faktist gett mig in på, det tar mycket tid tyvärr :/ Men nu är det bara en måndad till studenten så det gäller att hålla ut och jobba på! Nina och jag hade det föressten jättebra på gran Canaria! Sol, bad och drinkar! Och fint bodde vi, som ni ser på bilden. Fler bilder kommer! Nu måste jag skriva på mitt förbaskade skrivarbete och sedan slå en pling till min fina pokjvän och  prata lite. Imorgon är det fredag och då kommer det lite musikelever från min klass samt parallellklassen hit och käkar och umgås lite innan vi alla pyser iväg på musikalföresställning på skolan. Ska blir riktigt roligt! På lördag blir det rep med projektarbetet och på söndag ska det shoppas skor till balen(om jag hittar några..). Och min balklänning har nu kommit, måste hämta ut den och se hur den blev! Hoppas vid mitt liv att den är lika sygg i verkligheten som i mitt huvud. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0