FREDA´




Hejhallå :) Idag är det fredag och jag är heelt själv hemma, så härligt! Imorgon är det dags för min och mina vänners projektarbetsredovisning! Vi har spelat och sjungit på olika ställen sedan i julas för att samla in pengar till stiflelsen " Min stora dag" som ger sjukhusbundna barn en roligare vardag :) I onsdags spelade vi för sjuka barn på lasarettets lekterapi, det var jätteroligt och oerhört kul att få veta vad Min stora dag faktist gör för de sjuka barnen! Läs gärna mer om deras arbete här www.minstoradag.org. Imorgon ska vi alltså spela upp det vi gjort, inför vänner och familj osv, det ska bli kul!
Snart kommer min fina pojkvän hit och förgyller min kväll lite till :) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0