PREPPY AND SCONES

Hello! Igår var jag och de andra tjejerna Anna, Annie, Evelina, Miriam och Maria bjudna till Emma på English Breakfast. I inbjudan stod det att vi skulle klä oss i "Preppy" stil (typ skjortor, pikétröjor, chinos, jeans gärna i ljusa färger) så det var bara till att rota i garderoberna här hemma. Jag hade på mig svarta jeans, vit skjorta med en biege kofta över, en matchande scarf i håret som jag stått hela morgonen och plattat, haha. Alla var jättefina, och frukosten..h e r r e g u d. Allt var superfint, både dukning och mat. Det bjöds på scrambled eggs, bacon, te, kaffe, scones, brownies, cupcakes med mera :) Jag som annars inte är så duktig på att äta just frukost rullade nästan därifrån och behövde inte äta igen fören på kvälllen. Här är några bilder, dock oredigerade eftersom jag har tusen saker att göra, bl.a läsa ut en bok av allas vår kära Selma Lagerlöf till imorgon(jag trodde det var till på fredag) men ska sätta mig ute i solen så känns det lite mysigare. Tjing!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0