Bloggens första inlägg!


Hej! Jaha, det jag sa aldrig skulle hända har nu hänt, jag har skapat en blogg! Hur jag ska ha tid med det också är ett helt annat inlägg(kanske två), men man måste ju pröva ;) I min blogg kommer jag skriva om vad som händer i mitt liv, tex sista året som musikelev och nedräkningen till studenten, musik, mode(shoppaholic åhja!) och massa annat som faller mig in. Har också en känsla av att det kan ta en liten stund att förstå sig på alla finesser här, men ge mig lite tid och önska mig lycka till, så ska det nog gå bra! Slänger in en halvgammal och aningens trött bild, ungefär som jag känner mig nu(trött alltså, inte gammal). Nu ska jag gå och duscha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0